реферат тему види усного ділового спілкування
реферат тему види усного ділового спілкування
Реферат з дисципліни: Українська мова. на тему: «Види усного ділового спілкування.» Виконав: студент 1курсу. Спеціальність: СВ. Телефонне ділове спілкування. Культура усного ділового мовлення. Усне мовлення – це звукове мовлення, яке широко використовує позамовні засоби спілкування: жести, міміку та ін., що надають висловлюванню відтінок переконливості й емоційності. За допомогою усного мовлення спілкування й обмін думками відбуваються безпосередньо. В усному мовленні вживається побутова й діалектна лексика, слова розмовно-просторічного характеру, своєрідні фразеологізми.
1. Види усного ділового спілкування /ділова бесіда, ділові переговори, ділова нарада, ділова телефонна розмова/. 2. Етичні правила використання мобільних телефонів. доповідь — це 1) прилюдне повідомлення на певну тему, 2) рідко — усне або письмове офіційне повідомлення про що-небудь керівникові, начальникові [СУМ, т. 2, с. 373]. Доповідь — один із найпоширеніших жанрів (форм) усного висловлювання. Учені зазначають, що доповідь може бути: 1) політичною; 2) діловою; 3) звітною; 4) науковою. Ділова доповідь містить виклад певних питань із висновками і пропозиціями. Інформація, що міститься в доповіді, розрахована на підготовлену аудиторію, готову до сприйняття, обговорення та розв'язання проблем.
1. Поняття і сутність ділового спілкування. Ділове спілкування - це складний багатоплановий процес розвитку контактів для людей в службової сфері. Його учасники виступають на офіційних статусах і орієнтовані досягнення мети, конкретних завдань. Специфічною особливістю названого процесу є регламентованість, т. е. підпорядкування встановленим обмеженням, визначених національними та культурними традиціями, професійними етичними принципами.
Поняття сутність і види ділового спілкування. Етапи проведення ділової бесіди. Зібрання і наради як групові форми ділового спілкування їх класифікація. Елементи підготовки та правила налагодження відносин між партнерами на попередніх переговорах. Ділове спілкування - це складний багатоплановий процес розвитку контактів між людьми в службовій сфері. Його учасники виступають в офіційних статусах і орієнтовані на досягнення мети, конкретних завдань. Якщо виникає необхідність конкретизувати бесіду і звузити тему обговорення, то ставлять запитання закритого типу: чи повинен? чи був? чи є? чи буде? Такі питання припускають однозначну відповідь.
Ділове спілкування - це спілкування, змістом якого є "справа", з приводу якої і відбувається комунікативний процес, організація та оптимізація того чи іншого виду діяльності. Під час ділового спілкування легше встановлюється контакт між людьми, якщо вони: ·є значущими один для одного особами Культуру ділового спілкування неможливо розглядати окремо від культури спілкування взагалі. Культура спілкування є складовою загальної культури. Вона, як будь-яка інша культура, містить певну суму знань [27,12]. У діловому спілкуванні використовується не тільки усна, а й писемна мова. Уміння опрацьовувати документи, вести ділове листування - важлива умова діяльності підприємця.
Тема. Ділове спілкування: його функції, сторони, види, форми, бар'єри. Лекція 1. Форма семестрового (підсумкового) контролю – ПМК. 1.1. Види ділового спілкування: за змістом: матеріальне, дієве, кондиційне, мотиваційне; за метою: біологічне, соціальне. 2. Залежно від змісту у діловому спілкуванні можуть траплятися такі його взаємозв'язані види: товариське, приятельське, робоче, випадкове, професійне, формально-поверхове. Зрозуміло, що від виду ділового спілкування залежав зміст та відповідна поведінка сторін. Справжньою культурою ділового спілкування є уникнення приниження та образи партнера. 1. Історично склалися два види ділового спілкування безпосереднє і опосередковане.
Ділове спілкування — це спілкування, яке просуває продукт, послугу або організацію; передає інформацію в межах бізнесу; або функціонує як офіційна заява компанії. Ділове спілкування (або просто «комунікація», в бізнес-контексті) включає в себе такі теми: маркетинг, бренд-менеджмент, відносини з клієнтами, поведінка споживачів, реклама, зв'язки з громадськістю, корпоративне спілкування, залучення населення, управління репутацією, міжособистісне спілкування, залучення співробітників та керування подіями
Види усного ділового мовлення. Обставини, за яких відбувається усне ділове спілкування, дуже неоднакові: адже зовсім інші вимоги ставить перед нами розмова з одним співбесідником, з кількома - і з цілим залом слухачів; по-іншому ми будуємо свою розмову, якщо людина сидить перед нами — і якщо вона звернулась до нас по телефону та ін. Тому усне ділове спілкування звичайно поділяють на публічне й приватне(залежно від кількості співрозмовників і завдань спілкування). Розглядаються обидва ці види усного ділового спілкування за ситуаціями мовлення - у плані тих конкретних ситуацій, у яких реалізуєть
Види ділового Спілкування. За способом обміну інформацією розрізняють усне і письмове ділове спілкування. Усні види ділового спілкування, у свою чергу, поділяються на монологічні і діалогічні. Монологічні види спілкування: – вітальна промова; – торгова мова (реклама); – інформаційна мова; – доповідь (на засіданні, зборах). Діалогічні види спілкування – ділова розмова – короткочасний контакт, переважно на одну тему, безпосередній, "живий" діалог; – телефонна розмова; – нарада (збори); – дискусія; – переговори – обговорення з метою досягнення угоди з будь-якого питання; – інтерв'ю – розмова з журналістом, призначений для друку, радіо, телебачення; – прес-конференція.
ДІЛОВЕ СПІЛКУВАННЯ. Чи не говорити з людиною, з яким можна говорити, значить втрачати людини; говорити з людиною, з яким не можна говорити, значить витрачати слова. Розумна людина не втрачає людини і не втрачає слів. Залежно від ступеня офіційності спілкування і кількості учасників найбільше чітко виділяються чотири типи усного ділового мовлення: 1) переважно монологічне мовлення в офіційній обстановці; 2) переважно монологічне мовлення в неофіційній або напівофіційнійпропагандою обстановці; 3) діалогічна мова в офіційній обстановці; 4) діалогічна мова в неофіційній або напівофіційнійпропагандою обстановці.
Культура усного ділового мовлення. Види усного спілкування. Ділова нарада. Види нарад. Види і жанри публічних виступів. Телефонне ділове спілкування. ^ ВСТУП Індивідуальна бесіда як форма ділового спілкування. Бесіда — це форма спілкування з метою обміну думками, інформацією, почуттями тощо. Бесіда сприяє також активізації зусиль партнерів для забезпечення співробітництва та впливу одне на одного. Орієнтовно можна назвати такі функції бесіди: обмін інформацією, формування перспективних заходів і процесів; контроль і координація вже розпочатих дій; взаємне спілкування людей під час виконання ви
У межах усного мовлення розрізняють два типи: Розмовно-літературне мовлення, тобто усне літературне мовлення; Розмовно-фамільярне мовлення — мовлення, яке містить позанормативні елементи (жаргонізми, діалектизми тощо). ^ Усне професійне мовлення належить до першого типу. Це розмовно-літературне мовлення людей у процесі виконання ними службових обов’язків. Дотримуючись цих постулатів ділового спілкування та норм літературної мови, співрозмовники завжди дійдуть згоди й порозуміються. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10. Скачать файл (458.5 kb.)
РЕФЕРАТ НА ТЕМУ: Види спілкування. Загальна характеристика спілкування. Існують різноманітні класифікації видів спілкування. 1. Безпосереднє і опосередковане спілкування. Безпосередній контакт партнерів, які бачать і чують одне одного, знаходяться в одному часі і просторі. Вербальне спілкування може бути безпосереднім і опосередкованим, усним і письмовим. У безпосередньому усному вербальному спілкуванні важливу роль відіграє інтонація, за допомогою якої партнери виділяють ключові слова, підкреслюють сенс фрази. Люди довіряють більш інтонації, ніж об'єктивному мовному виразу. Інтонація також використовується для вираження емоцій.
Усне ділове спілкування – це усний вияв офіційно-ділового стилю(ОДС). ОДС характеризується наступними рисами: 1. ґрунтується на логічній основі (використання засобів образності, вираження почуттів невластиве). Залежно від способу сприймання інформації, кількості учасників, форми спілкування можна поділити на такі види: — контактне (безпосереднє); — дистанційне (телефонне, селекторне)
Початок ХХІ століття ознаменувався істотними перетвореннями в усіх сферах суспільного життя нашої держави. Перехід до ринкових відносин, розширення міжнародного співробітництва, орієнтація на входження до європейського співтовариства зумовлюють необхідність реформування системи освіти у контексті процесів глобалізації та інтеграції. З огляду на це перед вищими навчальними закладами постає складне завдання підготовки мобільних та конкурентоспроможних на міжнародному ринку фахівців з високим рівнем розвитку професійної культури, здатністю до інтелектуального, духовного та професійного самовдоско
Вербальні засоби ділового спілкування Вербальна комунікація – комунікація за допомогою усної і письмової мови. Психологи виділяють такі функції мови у спілкуванні [76]: засіб існування, передавання і засвоєння суспільно-історичного досвіду Від виду рукостискання значною мірою залежить результат ділової зустрічі. Розглянемо деякі характеристики рукостискання [6]. Коротке і мляве рукостискання дуже сухих рук може свідчити про байдужність. власне ділову розмову – короткочасний контакт на одну тему; ділову розмову – тривалий обмін думками, ідеями, інформацією, що передбачає прийняття рішень; інтерв’ю – це
Усне ділове спілкування передбачає використання вербальних та невербальних мовних засобів. Кінцевий позитивний результат спілкування залежить від уміння сформулювати і викласти. Також обов’язкове дотримання естетичних норма та правил спілкування. Людина може по-різному ставитися до співрозмовника, але неможна виявляти своє негативне ставлення. Види усного спілкування. Ділова порада. Цей традиційний метод управління може бути використаний лише за умови інтенсивного, активного обміну думками підготовлених учасників.
Самий масовий вид спiлкування людей у соцiумi (суспiльствi) - дiлове спiлкування. Без нього важко обiйтися в сферi економiчних, правових, дипломатичних, комерцiйних, адмiнiстративних вiдносин. Умiння успiшно вести дiловi переговори, грамотно й правильно скласти дiловий папiр i багато чого iншого в цей час стало невiд'ємною частиною професiйної культури людини: менеджера, керiвника будь-якого рiвня, референта, службовця. Дiлове спiлкування являє собою широкий дiапазон жанрових рiзновидiв письмового й усного спiлкування. типами супутнiх документiв. Усна дiлова мова, у якiй реалiзується дiалогiчнi вiдносини, представлена жанрами дiлових переговорiв, зустрiчей, консультацiй i т. п. усної й письмової.
Усна і писемна форми ділового стилю Якщо ділова людина хоче переконати слухача (читача) в правдивості запропонованої теми, їй варто подбати, щоб слово її було зрозумілим, тема була переконливо обґрунтована. Слід навчитися. Готового рецепту проведення ділового спілкування і досягнення успіху немає, тому що це багато в чому залежить від ситуативних факторів. Але існують загальні правила, яких бажано дотримуватися: ■ сформулювати конкретну мету спілкування, скласти план його проведення
Класифікація видів спілкування: 1. Залежно від контингенту: міжособистісне спілкування – це процес взаємодії між людь-ми, під час якого відбувається сприйняття, взаємовплив на спів-розмовника, виявляються психологічні особливості кожного інди-віда. СПІЛКУВАННЯ. Вербальна комунікація здійснюється за допомогою мови (мов-лення). Провідна роль належить усному мовленню, за допомогою якого відбувається передавання інформації іншим людям. Пра-вильність мови свідчить про рівень культури та освіти особистості, зміст – про розум та моральні якості, а характер інтонацій гово-рить нам про емоційність та настрій людини.
Ділова нарада. Цей традиційний метод управління може бути високоефективним лише за умов інтенсивного, активного обміну думками підготовлених учасників. Тоді це буде дійсно зібрання, де радять -- нарада, а не формальне засідання, де сидять і переливають з пустого в порожнє, колективно марнуючи час. Ділова нарада -- це робота колективного розуму, спрямованого вмілим керівником у потрібне русло на плідний кінцевий результат. Проблема, яка виноситься для обговорепня на нараду, може мати будь-який характер: організаційний, виробничий, дисциплінарний, інформаційний тощо. Оптимальна кількість учасників наради -- 10--12 осіб.
Телефонна розмова — це один із видів усного ділового мовлення 4.5.2. Чи знімати слухавку? 4.5.3. Необхідно вирішити ділове питання 4.5.4. Особливості управління та підприємництва 8.2. Соціальні типи в діловому спілкуванні 8.3. Принципи прийняття управлінських рішень 8.4. Діловий протокол та організація ділових прийомів 8.5.
Ділове спілкування — це спілкування, яке просуває продукт, послугу або організацію; передає інформацію в межах бізнесу; або функціонує як офіційна заява компанії. Ділове спілкування (або просто «комунікація», в бізнес-контексті) включає в себе такі теми: маркетинг, бренд-менеджмент, відносини з клієнтами, поведінка споживачів, реклама, зв'язки з громадськістю, корпоративне спілкування, залучення населення, управління репутацією, міжособистісне спілкування, залучення співробітників та керування подіями
Види усного спілкування. Ділова нарада.Цей традиційний метод управління може бути високоефективним лише за умов інтенсивного, активного обміну думками підготовлених учасників. Тоді це буде дійсно зібрання, де радять – нарада, а не формальне засідання, де сидять і переливають з пустого в порожнє, колективно марнуючи час. Більша кількість учасників просто не зможе взяти активної участі в обговоренні, а менша не дасть змоги виявити різні погляди на проблему. Ефективність наради певною мірою залежить від рівня підготовки як самої наради, так і окремого її учасника й, безумовно, керівника. Види нарад.
Телефонна розмова — це один із видів усного ділового мовлення 4.5.2. Чи знімати слухавку? 4.5.3. Необхідно вирішити ділове питання 4.5.4. Особливості управління та підприємництва 8.2. Соціальні типи в діловому спілкуванні 8.3. Принципи прийняття управлінських рішень 8.4. Діловий протокол та організація ділових прийомів 8.5.
Структура ділового спілкування. Ділове спілкування складається з п'яти основних стадій: - початок бесіди; - передача інформації Культура усного і писемного мовлення часто буває серцевиною професійної етики. Важливими показниками її є стиль спілкування, функціональна грамотність. Етичні вимоги до мови і мови в професійному спілкуванні прості, але виконання їх непросто.
Є такі види спілкування: — міжособистісне, що пов'язане з безпосередніми контактами людей у групах або парах, постійних за складом учасників; — міжперсональне, учасниками якого є конкретні особистості, що володіють спеціальними індивідуальними якостями, які розкриваються у процесі спілкування та організації спільних дій Залежно від характеру відносин уся різноманітність спілкування включає такі типи. Розрізняють вербальні засоби спілкування (усне і письмове мовлення) і невербальні (немовні) засоби спілкування.
Існує ряд видів усного ділового спілкування. Співбесіда- це різновид ділової бесіди, де домінує увага до співрозмовника, тактовність і вміння говорити. Вона призначена для обговорення, вирішення певних питань, налагодження комерційних стосунків тощо. Основна умова: уміння вислухати людину, зрозуміти її. Обидві сторони ділового спілкування повинні бути ввічливими, привітними, доброзичливими, виявляти щирий інтерес і повагу до співрозмовника, чемність та емоційну стриманість у полеміці, тактовність і здатність до співчуття та розуміння проблем одне одного. Розмовляючи, слід дивитися на співрозмо
Ділова українська мова 2 курс. Практичне заняття № 4. Тема: Стилі й види усного ділового спілкування. 1. Стилі усного ділового спілкування. 1.1. За методом Карнегі. 8 секретів спілкування за цим методом. 1.2. Конфліктний стиль. Конструктивно-творчі і деструктивно-руйнівні конфлікти. 1.3. "Циганський " стиль. Рекомендації щодо уникнення шахрайських дій. 2. Види і жанри усного ділового мовлення. 3. Ділова бесіда, спілкування керівника з підлеглими, телефонна розмова як основні види приватного діалогічного ділового мовлення. Етичні питання використання мобільних телефонів /див. Шевчук С.В. Українське ділове мовлення: Підручник.
Комментарии
Отправить комментарий